SPIES KELUARGA - SQ

Serendah, Hulu Selangor, 18 April 2010 - Surau At Takwa dengan kerjasama kerajaan Negeri Selangor telah menganjurkan Program SPIES Keluarga- SQ untuk masyarakat dikawasan ini. PUSBA telah dilantik sebagai Perunding rasmi program ini untuk membantu kelancaran dan pemantapan program ini.

Hampir 80 orang telah menghadiri program ini termasuk remaja dan kaum wanita. Penceramah yang diundang khas untuk mengisi program ini adalah Ustaz Khairuzaman Abd Kadir, Ustaz Zamre Zainal Abidin, Ustaz Haider Shamsudin dan Ustazah Hazlina Abd Razak.

Fokus program ini ialah pemantapan rohani dan pengukuhan iman ( SQ ). Penceramah yang diundang khas banyak menggunakan kaedah Perbincangan dan interaktif bagi memenuhi keperluan peserta yang hadir. Mereka begitu teruja dan berpuas hati dengan penerangan dan penjelasan yang disampaikan. Pihak jawatankuasa surau berharap program ini dapat diteruskan pada masa akan datang kerana ramai yang tidak dapat mengikutinya kerana sibuk dengan urusan pilihanraya kecil parlimen Hulu Selangor.

This entry was posted on Wednesday, May 5, 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.